کسب و کار

به گفته مدیر فروش HubSpot، برنامه اقدام 6 مرحله ای شما زمانی که فروش صفر می کنید

به گفته مدیر فروش HubSpot، برنامه اقدام 6 مرحله ای شما زمانی که فروش صفر می کنید

این کابوس هر فروشنده‌ای است — شما کار جدیدی را شروع می‌کنید، و از همان ابتدا، برای تعطیل کردن برخی از کسب‌وکارها هیجان‌زده هستید! شما عاشق شرکت جدید خود هستید و ماموریت آن را انجام می دهید. شما در طول تمرین سخت کار می‌کنید و بعد از 30 روز، کمی در مورد صنعت خود می‌دانید.

Salesperson implementing a six-step action plan for when they get zero salesشما تمام ادبیات شرکت و محصول خود را خوانده اید. شما به دموهای دیگر نمایندگان گوش داده اید و تمام سوالات متداول مربوطه را که می توانید پیدا کنید اجرا کرده اید. شما در نهایت آماده هستید که به تلفن ها ضربه بزنید و شروع به کار کنید!

شما آنقدر هیجان زده هستید که به تجارتی دست پیدا کنید که لب هایتان به تپش می افتد، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

هفته اول شما، فعالیت زیادی برای آماده کردن صحنه دارید. وقتی هفته دوم فرا می رسد، فعالیت بیشتری را اضافه می کنید اما هیچ چیز واقعاً جلو نمی رود. در هفته سوم، به آمار خود نگاه می کنید و شروع به فکر می کنید که این کار آنقدرها هم که فکر می کردید آسان نیست.

در هفته چهارم، اندکی کاهش پیدا می‌کنید، زیرا دیگران شروع به بستن کسب و کار خود کرده‌اند. در هفته پنجم، آنقدر فشار می آورید که فکر می کنید با مادرتان تماس بگیرید و از او بخواهید خرید کند.

هفته ششم نتایج بهتری نشان نمی دهد. شما در حال برقراری تماس ها بی فایده هستید. شما حتی دمو می دهید، اما اسکوات را نمی بندید! در هفته هفتم، توانایی‌های اصلی خود در فروش را زیر سوال می‌برید.

در هفته هشتم، آماده تسلیم شدن هستید – سگ بزرگ به تازگی شما را خورد.

آیا این آشنا به نظر می رسد؟ در طول 20 سال گذشته، من صدها بار این سناریو را دیده ام. ممکن است چالش برانگیز باشد، اما امید خود را از دست ندهید! در اینجا برنامه عملیاتی شش مرحله ای وجود دارد که باید در زمانی که کار را انجام می دهید، اما هیچ فروشی دریافت نمی کنید، استفاده کنید.

Free Download: Sales Plan Template

1. به خودت ایمان داشته باش.

اگر اعتماد به نفس نداشته باشید، از طریق یک طلسم خشک در فروش، عملاً غیرممکن است. شما باید به خود و مهارت فروش خود ایمان داشته باشید – یک اعتقاد راسخ به توانایی خود برای قدرت گرفتن با درایت در طول دوره سخت شانس خود.

به خود اطمینان دهید که می‌توانید وضعیت خود را ارزیابی کنید، سازگار شوید و به مسیر خود بازگردید. «عدم فروش» لزوماً بازتابی از شما به عنوان یک فروشنده نیست. این به طور کلی به طرز فکر شما، میزان تلاشی که انجام می‌دهید، استراتژی‌هایی که به کار می‌گیرید و سایر عواملی است که می‌توانید با کمی فکر و پشتکار تنظیم کنید.

اگر متقاعد شده‌اید که مشکل از فقدان ذاتی مهارت‌های فروش شماست، پیدا کردن تصمیم برای انجام این تغییرات دشوار است.

2. اهداف خود را مرور کنید، آمار خود را ثبت کنید و آنها را مقایسه کنید.

درک آنچه از شما انتظار می رود هنگام تلاش برای رفع نقص در تلاش های فروش فردی خود مهم است. اهداف خود را مرور کنید و نقاط عطف خاصی را که قرار است به آن دست یابید را به خود یادآوری کنید، و در حین انجام تلاش های فروش خود، میزان عملکرد خود را نسبت به آن معیارها مستند کنید.

داشتن آن نقطه مرجع می‌تواند به شما اهداف قطعی بدهد که به شما کمک می‌کند پیشرفتی را که دارید درک کرده و قدردانی کنید. این به شما امکان می‌دهد زمینی را که ممکن است درست کنید ببینید، و همانطور که شروع به بهبود تلاش‌ها و قراردادهای فرود می‌کنید، می‌توانید یک تقویت روحی بسیار مورد نیاز را دریافت کنید تا به شما کمک کند تا از وصله سخت خود خارج شوید.

3. مطمئن شوید که یک طرز فکر رشد دارید.

این نقطه مشابه اولین نقطه در این لیست است. این در مورد حفظ یک چارچوب ذهنی مثبت و فعال است که شما را به غلبه بر موانعی که با آن روبرو هستید و به طور مداوم تلاش های فروش خود را اصلاح می کند.

چالش‌ها را به‌عنوان تجارب یادگیری در نظر بگیرید، در برابر هر گونه شکست مقاومت کنید، پذیرای انتقاد باشید بدون اینکه اجازه دهید روحیه شما را تضعیف کند، و از موفقیت همسالان خود قدردانی کنید و از آنها درس بگیرید.

ذهن رشد هم به شما کمک می‌کند دوره‌های بدون فروش را پشت سر بگذارید و هم به شما امکان می‌دهد در مشارکت خود در تلاش‌های کلی و فرهنگ کلی تیمتان سازنده باشید.

4. کارهای کوچک را درست انجام دهید.

توجه به جزئیات کلید افزایش فروش کمتر از ستاره است. هنگام پر کردن مواردی مانند target=”noopener.> call=”noopener. همه مبانی ممکن را در هنگام برنامه ریزی قبل از تماس.

خریدها و نکات فرایندهای فروش یا روش‌ها تیم شما از اهرم‌ها استفاده می‌کند، و هر قدم دیگری بردارید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی در ارتباط با نحوه انجام تلاش‌های فروش شما نیست. بدون تغییر است.

توانایی پرداختن به چیزهای کوچک یکی از جنبه‌های تلاش‌های فروش شماست که تقریباً بر آن کنترل کامل دارید. این به رفتار غیرقابل پیش‌بینی مشتریان بالقوه یا لغزش‌های احتمالی از سوی شما بستگی ندارد.

این فقط یک موضوع تلاش است. مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد فروش ضعیف خود انجام می دهید – این یکی از معدود عواملی است که صرفا در قدرت شما برای تغییر است.

5. پیشرفت خود را با مدیر خود مرور کنید.

نظم و انضباط بدیهی است که یک جزء مهم برای جان بخشیدن به تلاش های فروش شما است، اما این ویژگی اغلب به طور طبیعی رخ نمی دهد. ممکن است برای رسیدن به آن کمی فشار لازم باشد — درجاتی از مسئولیت پذیری.

در بسیاری از موارد، اعلام حضور با مدیریت برای ردیابی پیشرفت شما و مشخص کردن زمینه‌های بهبود، می‌تواند شما را سرپا نگه دارد و شما را در مسیر درست قرار دهد.

اگر مشکلات خود را برای خود نگه دارید، ممکن است مشکلی که دارید از شما دور شود – و اگر مدیرتان برای مدت طولانی بدون اطلاع از مشکلات شما به کار خود ادامه دهد، وقتی متوجه می شوند ممکن است خود را در آب داغی قرار دهید. .

مدیر شما می‌خواهد به شما کمک کند تا از تلاش‌های خود بیشترین بهره را ببرید. این وظیفه آنهاست که کمک کنند شما را از طریق تکه های ناهموار ببینند. اگر مشکل دارید، به نفع شماست که آنها را در برخی از ظرفیت ها مشارکت دهید، از توصیه های آنها استفاده کنید و آنچه ممکن است از آنها بیاموزید به کار ببرید.

6. با سایر نمایندگانی که قبلاً آن را تجربه کرده‌اند ارتباط برقرار کنید.

شاید این است که شما اولین فردی نیستید که در شرکت خود با مشکلاتی روبرو می شوید. هیچ فروشنده ای کامل نیست، و همه – تقریباً در هر زمینه کاری – هر از چند گاهی با مشکلی مواجه می شوند.

می‌تواند کمک کند تا با سایر نمایندگان تیم خود که بر طلسم‌های خشک غلبه کرده‌اند ارتباط برقرار کنید تا ببینید چه نوع تنظیماتی برای رسیدن به آن انجام داده‌اند. اما لازم نیست خود را به همتایان خود محدود کنید.

از تماس با نمایندگان ارشد بیشتر در سازمان خود خیلی بی میل نباشید. به احتمال زیاد آنها در موقعیت شما بوده اند، و حتی اگر اینطور نبوده اند، همچنان می توانند بینش ارزشمندی در مورد استراتژی ها و مفاهیمی که به هدایت تلاش های فروش آنها کمک می کند، ارائه دهند.

برخورد به دیوار واقعیتی است که هر فروشنده ای می تواند در هر مقطعی از حرفه خود با آن روبرو شود. عدم فروش می تواند روحیه شما را تضعیف کند، اما مهم است که وقتی به آن نقطه رسیدید سر خود را بالا نگه دارید.

این بسیار مهم است که در مواجهه با فروش صفر، صبور، پایدار و فعال بمانید. اجازه ندهید یک وصله خشن شما را بشکند. از منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید و از هر کسی که می تواند به شما در مسیر درست کمک کند، راهنمایی بخواهید. و مهمتر از همه، به آسیاب کردن ادامه دهید – همیشه یک نور در انتهای تونل وجود دارد.

sales plan

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا